Αυλοκόλακες, Πληροφοριοδότες, Ρουφιάνοι και μερικές αλήθειες. Του Δημήτρη Αρβανίτη

Κατά λεξικό Δημητράκου
Αυλοκόλαξ, ο κολακεύων την βασιλικήν  αυλήν, τον βασιλέα                       
Πληροφοριδότης, ο παρέχων, δίδων πληροφορίας / ειδ. ανεπίσημος πράκτωρ της μυστικής αστυνομίας παρέχων εις αυτήν πληροφορίας επί των κινήσεων παρακολουθουμένων προσώπων
Ρουφιάνος, ο διαβολέύς, συκοφάντης και γενικώς παλιάνθρωπος
Αυλοκόλακες, πληροφοριοδότες και ρουφιάνοι είναι πρόσωπα που προσκολλώνται στην εξουσία, εκμεταλλεύονται  τις καταστάσεις προσφέροντας τις υπηρεσίες τους και αμοίβονται γι΄αυτό.
Παρασιτούν μεταφέροντας ειδήσεις που πολλές φορές τις διαστρεβλώνουν, διαγκωνίζονται να  αποδείξουν τη χρησιμότητα τους, επευφημούν τους άρχοντες και είναι κοντά τους για να προστρέξουν όταν αυτοί το θελήσουν. Μερικές φορές ενεργούν πριν απ αυτούς γι αυτούς.
Τα πιό πάνω είδη ανθρωποειδών ευδοκιμούν τόσο στους  προθαλάμους της κεντρικής όσο και των τοπικών εξουσιών σε ποσοστό και εύρος ανάλογο αυτού που τούς επιτρέπεται.

Για γενικώτερη προστασία από ‘’επαγγελματίες’’ του είδους αυτού επιθυμώ να καταστήσω γνωστά τα παρακάτω

Πήρα την απόφαση να ασχοληθώ με τα κοινά του τόπου μου, με σκοπό να βοηθήσω αγωνιζόμενος στο δήμο, στις δομές της κρατικής μηχανής και στα fora της Ευρωπαικής Ενωσης. Οι σπουδές μου, οι γνώσεις μου στη διοίκηση και η μακρόχρονη εμπειρία  απο τις διάφορες θέσεις όπου αντιπροσώπευσα τη χώρα μου, με κάνουν να πιστεύω ότι θα ειμαι χρήσιμος για το τόπο μας.
  Δεν γνώριζα τον τότε υποψήφιο και νυν Δήμαρχο κ. Σαμαρά, ούτε κανέναν απο το επιτελείο του. Με τη στήριξη των συγχωριανών μου και το βιογραφικό μου ο Δήμαρχος αποδέχτηκε, με ιδαίτερη μάλιστα χαρά, την υποψηφιότητα μου. Δεν έκανα καμμία συμφωνία, δεν ζήτησα κανένα αντάλλαγμα. Αγωνίστηκα με σθένος γιά την εκλογή του συνδυασμού μας και οι κάτοικοι του Ξηρομέρου με τίμησαν με την εκλογή μου στο δημοτικό  συμβούλιο του Δήμου.
Στις 06/12/2010 ο Δήμαρχος  με  κάλεσε στο γραφείο του στην Αθήνα  και στη συζήτηση που έγινε μού πρότεινε τη θέση του ειδικού συμβούλου, με σκοπό να τον βοηθήσω στο σύνολο της δημαρχιακής του θητείας για την οργάνωση και λειτουργία του νέου δήμου. Απάντησα ότι είμαι στη διάθεση του για όπου αυτός νομίζει.
Το βράδυ της ίδιας μέρας, προσέτρεξα σε νόμους, εγκυκλίους και υπουργικές αποφάσεις προκειμένου να αντιληφθώ τις αρμοδιότητες του ειδικού συμβούλου. Εκεί διαπίστωσα ότι  η θέση αυτή είναι ασυμβίβαστη με την ιδιότητα του δημοτικού συμβούλου. Ετσι την επομένη επικοινώνησα με τον Δήμαρχο και τον ενημέρωσα ότι δεν μπορώ να αποδεχτώ τη θέση, καθόσον θα έπρεπε να παραιτηθώ απο δημοτικός σύμβουλος, πράγμα το οποίο, δεν είχα δικαίωμα να το κάνω στους συγχωριανούς μου αλλά και  σε όσους άλλους με ψήφισαν   στις εκλογές.
Ο Δήμαρχος μου είπε ότι έχει κάνει τις επιλογές του για τις θέσεις των αντιδημάρχων και του προέδρου του δημοτικού του συμβουλίου. Τον ευχαρίστησα και του είπα ότι είμαι στη διάθεση του  Δήμου για οπουδήποτε  με χρειαστούν, χωρις φυσικά να απαιτηθεί η παραίτηση μου απο τη θέση του δημοτικού συμβούλου.
Ειναι γνωστό ότι ο νόμος  δίνει το δικαίωμα στο δήμαρχο να ορίζει τους αντιδημάρχους κατά τη δική του κρίση, ο δε πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου εκλέγεται, κατ αρχήν απο τους δημοτικούς συμβούλους τού πλειοψηφούντος συνδυασμού και στη συνέχεια απο την ολομέλεια του δημοτικού συμβουλίου
Από εκεί και πέρα συζήτησα με πολλούς συγχωριανούς μου αλλά και  δημοτικούς συμβούλους  για τη πιθανότητα υποψηφιότητας μου σαν προέδρου του δημοτικού συμβουλίου, όπως είχα το δικαίωμα από το νόμο. Ειναι γεγονός ότι οι συγχωριανοί μου θεωρούν ότι η Παλαιομάνινα αδικήθηκε αφού στο τέλος της προηγούμενης θητείας είχε δύο αντιδημάρχους και στη νέα κανέναν. Μπορεί να είναι έτσι μπορεί και όχι – τα πάντα είναι θέμα οπτικής γωνίας και αντίληψης των πραγμάτων. Ετσι οι περισσότεροι από τους συγχωριανούς μου με προέτρεψαν να προχωρήσω στην υποψηφιότητα μου.
 Σχεδόν όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι στους οποίους απευθύνθηκα μου δήλωσαν  τη συμπαράσταση τους,  αρκεί  η υποψηφιότητα μου να μην έρχεται σε αντίθεση με τη προτίμηση του δημάρχου για τη θέση αυτή. Δεν έκανα καμμία συζήτηση με την αντιπολιτευση για τη πιθανότητα στήριξης της υποψηφιότητας μου – άλλωστε  με χωρίζει άβυσσος ιδεολογική, ούτε απείλησα με αποχώρηση,  ούτε καθύβρισα , πράγμα που δε ταιριάζει στο χαρακτήρα μου.
Δήλωσα ότι θα αποφασίσω τελευταία στιγμή ανάλογα με τις συνθήκες. Ετσι την ημέρα της πρώτης συνεδρίας του δημοτικού συμβουλίου έγινε προσυμβούλιο στο οποίο ο Δήμαρχος πρότεινε για τη θέση του προέδρου τον καθ΄όλα άξιο δημοτικό σύμβουλο της Αλυζίας, Βασίλη Μουρκούση οι δε δημοτικοί σύμβουλοι δήλωσαν τη στήριξή τους.  Κατα συνέπεια  δεν υπήρχε περιθώριο για πιθανή υποψηφιότητα μου.
Δεν προσιδιάζει στο χαρακτήρα μου ο ρόλος της ‘’γλάστρας’’ . Ειμαι αυτόφωτος και θα έχω και γνώμη και θέση. Ομως υπάρχουν νόμοι, κανονισμοί και διαδικασίες οι  οποίες  πρέπει να γίνονται σεβαστές
Στηρίζω τον συνδυασμό και θα αγωνιστώ για να προσφέρω στο δήμο. Η θέση του δημοτικού συμβούλου είναι ιδιαιτέρως τιμιτική και αρκούντως ικανή  για την ανάπτυξη της προσφοράς την οποία επιθυμώ.
Το δικαίωμα στη κριτική είναι  ιερό  αρκεί βέβαια να μην είναι κακοπροαίρετη και κακόπιστη
 Οι όποιες θεσμικές επιλογές του Δημάρχου είναι σεβαστές. Στο πέρασμα του χρόνου θα κριθούν και θα αποδειχθεί ή όχι η ορθότητα  τους
Κατα συνέπεια ο ‘’ακαταμάχητος’’ χρόνος θα  (προ)δώσει την αλήθεια έργων, λόγων,  (προ)φάσεων και (απο)φάσεων.
Υπομονή λοιπόν αδέλφια!

Αρβανίτης Δημήτρης
Δημοτικός Σύμβουλος Ξηρομέρου

1 σχόλιο:

  1. ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕΣ...ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΡΙΜΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟ. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ!!

    ΕΝΑΣ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή